Nuffnang Ads

Friday 14 July 2017

Aryan Yusuff Kesayangan Hamba Pergi Menghadap Ilahi

Assalamualaikum...

Semalam, genap sebulan Aryan pergi tinggalkan aku. Entry tentang betapa seronoknya aku lahirkan Aryan pun masih belum siap, dia sudah pergi dulu.

Semalam antara hari aku menangis paling teruk. Walaupun aku di pejabat.

Aku rindu pada Aryan.

Saat menaip ini juga air mata aku sudah berada di bibir mata......

Masih segar di mata aku bagaimana aku terima sekujur tubuh yang sejuk dan longlai saat aku pulang dari kerja.

Aku tahu dia dah tak ada masa tu...

Allah...............

Aku cuma harap, Allah beri kekuatan pada aku. Supaya sentiasa bersabar dengan ujian yang hebat ini.

Satu hari nanti kita akan berjumpa juga, sayang........

1 comment:

  1. Allah..kak nad...rasa macam baru je baca seronoknya akak lahirkan aryan...macam mana boleh...Allah...innalillahiwainnailaihirojiun.

    alfatihah
    insyaAllah, aryan akan setia menanti akak.

    ReplyDelete

pop