Nuffnang Ads

Wednesday, 27 March 2019

Diari Seorang Mak #6 : Demam

Assalamualaikum,

Dah lama tak demam.
Tetiba semalam boleh pulak demam.
Mungkin aku ingat badan aku ni kebal kot.

Dari pagi masa kat ofis aku dah rasa sakit kepala.
Tapi buat tak layan je lah. Kerja tengah banyak yakmat.

Cuaca panas sangat semalam. Bahang dia lain macam.
Dengan kepala sakit, aku hanya mampu bersabar dan bertahan.

Tapi sampai je rumah semalam, aku memang dah tak boleh nak buat pape.
Husband aku tolong masak dan jaga anak2.
Suap abang adik makan.
Aku rehat je dalam bilik.

Pukul 8.30malam, aku bawak adik masuk bilik, tutup lampu, susukan dia, suruh dia tido.
Kami tido sampai lah ke subuh.

Alhamdullilah, lepas bangun subuh tu kepala dah tak sakit.
Dah tak demam lagi.

Tq ami ayeee.. :-)

P/S: Haaa..kan dah cakap, ami aye tu baik orangnya. Aku je yg selalu komplen dia. Haishh..ubah sikit perangai tu Nadiaaaa......