Nuffnang Ads

Wednesday, 17 June 2015

Kuih wajib : Tart Nenas

Assalamualaikum, hi.

Semalam bersungguh kami suami isteri tunggu depan tv. Nak dengar pengumuman puasa punya pasal. Seronok riang gembira hati ni bila berpeluang jumpa Ramadhan lagi. ^_^

Malam ni dah mula Tarawih. Jadi dengan ini saya dengan rasa berbesar hati nak ingatkan pada kawan2 semua, jaga solat 5 waktu. Jangan beriya buat tarawih tp solat yang wajib ditinggalkan. T_T

Ohhh.....dah masuk bulan puasa. Ramai yang awal2 lagi dah buat persiapan untuk raya. Persediaan awal tu bagus. Tak ada lah nanti kelam kabut. Lagi2 bagi yang dah berkeluarga dan ada anak.


Jadi dengan kesempatan ini, saya nak promot sikit. Tart nenas homemade yang sedap sangat. Rasanya macam tak lengkap raya kalau tak makan tart kan?

Tart nenas gebu yang sedap ni hanya RM25/50biji.

Jom order. Boleh beli untuk mak/mak mertua. Atau yg belum kawen boleh beli bagi bakal mak mertua. Tentu bakal mak mertua bertambah sayang..kekekeke...

4 comments:

pop