Nuffnang Ads

Monday 14 March 2016

Best Buddy!

Assalamualaikum, hi!

My best buddy is my own husband.
Kami kenal sejak sekolah.
Tak penah declare makwe pakwe apa semua.
Tapi kitorang rapat.
Rapat sampai menyusahkan hati mak bapak.
Aduhhh...

Hahaha..cite lama. Biarkan lah jadi kenangan.

Dari 1st day kenal, saya memang tahu dia kaki motor. Bangsa minat motor sampai ke tulang sum-sum.
Saya tak kisah. Sebab zaman saya dulu, istilah rempit ni kurang. Sebab diorg bukan macam budak sekarang yang weng sana sini mengabihkan minyak tak tentu pasal.

Setakat ni, saya belum penah miss teman dia pegi event motor. Walaupun saya dah terdedah dalam dunia motor ni berbelas tahun, tapi memang saya tak boleh nak minat. Saya cuma boleh jadi peneman dia je.

Saya penah habiskan duit bonus saya semata-mata untuk beli barang motor untuk dia. Kasut. Helmet. Jaket. Ehh...macam-macam lah.
Mungkin ada kata saya bodoh habiskan duit untuk lelaki. Tapi nak kata apa, kata lah..sebab dia juga berhabis layan kerenah saya yang lagi macam-macam. Haha..

Penah kitorang buat keje giler naik motor berdua dalam masa satu hari, ikut jalan pantai dari Banting sampai ke Klebang.
Kulit rentung tak payah cite. Berbelang.
Tak habis kat situ, esoknya joint event motor kat klcc under petronas.
Penat tapi puas.

Kenapa saya boleh layan sampai macam tu?
Sebab saya cuma ada dia. Dan dia cuma ada saya.
Kitorang memang share semua benda.
No secret.
Saya memang in habis dalam hidup dia. Same goes with him. Dia boleh lepak dengan kawan saya cite pasal handbag kasut. Saya pun boleh join member dia cite pasal game motor.

Walaupun saya tak ramai kawan. Tapi saya rasa hidup saya cukup best. Lengkap.

Dulu kitorang berdua.
Sekarang bertiga.
Pegi mana-mana sama-sama.
No secret.
Dan saya harap, ianya kekal sampai tua.

My best buddy eva!!


1 comment:

pop