Nuffnang Ads

Sunday 31 August 2014

MERDEKA DAY!

Assalamualaikum........

Salam Merdeka! ^_^

Macam mana sambutan korang? Ada yang join perbarisan tak? Ataupun kawad Hari Merdeka? 

Tahun ni aku tak sambut pun hari merdeka. Bukan tak ada semangat patriotik ke apa, cuma aku sibuk uruskan hal kawen aku. ^_^

Lagi 55 hari.. Fuhh! Sekejap je lagi tu. So, minggu ni memang giler bz siap kan apa-apa yang patut.

Hari ni aku ikut mak ayah hantar adik pegi daftar masuk Uni. UTM Skudai. Dari Batu Pahat pukul 8.30 pagi. Banyak jugak kita orang berhenti makan. Yelah kan, tempat jatuh lagi dikenang, ini kan pulak tempat aku membesar...... Memang lepas gian lah makan macam-macam. ^_^



Lepas tolong adik kemas bilik




Ada macam muka ayah tak?



Kacang Pool Haji Larkin Bomba
Cendol Simpang Renggam
Mak pekena cendol durian yang super sedap
Haaaa...... Tudia gambaq yang ada. Gambaq cheq snap pakai hengpong jekkk..... Tak apa lah.. Ada lah jugak kenangan. 
Sebenarnya ada lagi tempat lain yang kita orang singgah makan. Cuma tak ambik gambar sebab bateri kong. Power bank pun tak bawak. Yay! Uhuk uhuk...... T_T

Perut memang full sepanjang harini. Kenyang yang over. ^_^
Alhamdullilah.........

Korang celebrate merdeka day macam mana?












No comments:

Post a Comment

pop