Nuffnang Ads

Monday 23 July 2018

Hubungan Yang Perlu Dijaga

Assalamualaikum.

Almost 1 week Aydan tolak direct feed dengan aku.
Frust.
Sape yang tak frust kan?
Patah hati kot.

Harini pun aku tak berapa nak bersemangat sangat.
Bukan sebab harini hari isnin.

Tapi memang macam ni lah tiap hari.
Dah setahun.

Tak semangat nak hidup.
Kepala otak berserabut.
Banyak benda yang aku fikir dan rasa.
Tapi aku takde sape nak tuju.

Aku rasa aku sensorang.

Yeee...aku ada suami.

Tapi tulaaaah.
Haihhh..

Ok. Berbalik pada hal si Aydan ni.
Cousin aku share article pasal nursing strike.

Aydan ni memang jenis suka wangi-wangi.
Dia memang tak suka kalau aku busuk. Masham...

Taste Nora Danish lah mamat tu.
Nak yang wangi, lawa aje.
Aku ni pulak jenis pape-pon-boleh.
Banyak kali jugak lah dia marah-marah sebab aku nak tek kan dia dalam keadaan aku busuk giler!

Jadi, lepas ni, aku kena selalu wangi-wangi.
Cecantik sebab nak kena jaga hubungan tu.
Kang dia rejek aku lagi, aku yang sedih.


1 comment:

  1. alololo kecik2 aydan dah ada test nora danish..>_<
    besar nanti ni mesti suka segak2 ni...

    ReplyDelete

pop